Vilnius
/
Vilniaus
/
„Meškakojis “(Fabijoniškės)
„Meškakojis “(Fabijoniškės)
Vaikai naudoja daugybę skirtingų "kalbų" parodyti savo supratimą ir išreikšti savo mintis bei kūrybiškumą apie jį supantį pasaulį. Šios vaikų kalbos arba mokymosi būdai sudaro visą vaiko visumą. Mokymasis ir žaidimai nėra atskiros sritys. Vaikų klausimai ir pastabos suteikia mums galimybę mokytis ir ieškoti kartu. Tai nuolatinis bendradarbiavimo procesas, kelias, kurį mes pasirinkome eiti kartu su Vaiku. Juk Vaikui svarbiausia yra ne jo veiklos rezultatas, o pats procesas ir patyrimas.
Todėl mūsų, suaugusiųjų, užduotis, demonstruoti pagarbą kūrybiniams vaikų procesams bei skatinti vaikų tarpusavio bendravimą, saugų tarpusavio ryšį.
Mūsų ugdymo įstaiga tai „gyvas organizmas", bendrų santykių tarp vaikų, mokytojų ir tėvų vieta: gyva, sveikinanti ir autentiška.
Vertybės
Vaikas – dėmesio centre!
Jis yra pagrindinis savo žinių konstruktorius.
Aplinka - Trečiasis pedagogas!
Aplinka veikia kaip „trečiasis pedagogas“, kuris suteikti autentišką ir prasmingą patirtį vaikams.
Pedagogai auga kartu su vaiku!
Pedagogas yra vaiko bendražygis, o ne vedlys.
Dokumentacija- kokybiško ugdymo pagrindas!
Pedagogai dokumentuoja vaiko ugdymosi procesus kiekvieną akimirką, tokiu būdu siekadami visapusiško vaiko poreikių patenkinimo.
Tėvai - darželio bendruomenės dalis!
Puoselėjame bendradarbiavimą su vaiko tėvais, jų norą įsitraukti į ugdymo procesus.
Ugdymo programa
Mūsų ikimokyklinio ugdymo programa remiasi:
- Gamtamokslinio ugdymo metodais;
- Emocinio intelekto ugdymo metodais;
- Reggio Emilia ugdymo filosofija.
Savo Ikimokyklinio ugdymo programoje vadovaujamės sekančiais darbo metodais ir principais:
- Mes matome kiekvieną vaiką kaip stiprią, galingą ir nepriklausomą asmenybę, todėl suteikiame jiems galimybę savarankiškai mąstyti, ištirti ir kurti savo individualų pažinimo kelią.
- Mūsų "Ugdymo programa“ grindžiama kylančiais vaikų interesais, idėjomis ir klausimais, kuri praktikoje yra nuolatos papildoma naujomis vaikų iškeltomis hipotezėmis ir atradimais.
- Mūsų pedagogai yra vaikų mokymosi partneriai. Klausydamiesi, stebėdami ir dokumentuodami vaikų darbą bei savo praktikoje taikydami inovatyvius ugdymo metodus, tokius kaip: provokacija, manipuliacija, atidus klausymasis, projektinis darbas, jie yra nuolatos pasirengę kurti įvairialypę vaikų mokymosi patirtį.
- Mūsų mokymosi aplinka atspindi vaikų poreikius. Edukacinės erdvės yra nuolat atnaujinamos ir papildomos naujomis, tyrinėjimą skatinančiomis, priemonėmis. Visos erdvės yra atidžiai apgalvotos, vaizdingos, keliančios vaiko smalsumą, atspindinčios pagarbą vaiko interesams ir jo pažinimo poreikiams.
- Vaikų projektų programa leidžia vaikams išsamiai ištirti jį dominančias sritis. Išsiaiškinę vaikų interesus, planuojami trumpalaikiai arba ilgalaikaikiai vaikų projektai, apimantys daugybę pažinimo sričių. Tokia veikla, nukreipta į vaikų domėjimosi sritį ir galimybę savarankiškai išreikšti savo kūrybinį potencialą.
- 1,5-3 m. vaikų grupė
- 3-5 m. vaikų grupė
- Priešmokyklinio amžiaus grupė
Grupėse iki 10 vaikų.