Ireniškiai
/
Kauno r.
/
„Mūsų ateitis“ Garliava
„Mūsų ateitis“ Garliava
Vaikų darželyje ,,Mūsų ateitis'' ugdymo pagrindu laikome savarankiškos, nuovokios, laisvos ir kūrybiškos asmenybės vystymąsi. Čia augame, mokomės ir tobulėjame žaisdami, o tam pasitelkiame naratyvinį žaidimą ir STEAM metodiką. Šiuolaikinio ugdymo psichologai ir edukologai žaidimą laiko esmine ikimokyklinio amžiaus vaikų veikla. Ankstyvajame amžiuje itin svarbu ugdyti vaikų žmogiškąsias savybes, kurios formuojasi kartu su vaiko asmenybe. Būtent dėl šios priežasties inovatyviame darželyje ,,Mūsų ateitis'' vaikai mokysis, tyrinės patys to nejusdami.
Darželio filosofija - ugdyti laisvą, kūrybišką, mąstančią asmenybę. Mes žaidžiame, mokomės ir tobulėjame patys to nesuprasdami, pasitelkiant žaidimų metodiką. Kad dienos darželyje būtų dar smagesnės, mes pramogaujame ir kiekvieną dieną užsiimame skirtinga veikla, kurias veda atitinkamų pedagoginių krypčių specialistai.
Esam draugiški maisto pasirinkimo laisvei. Vegetarai ir turintys specialių maitinimo poreikių vaikučiai mūsų įstaigoje taip pat laukiami.
Maitinimo kaina:
pusryčiai (1,50 Eur/d.)
priešpiečiai ir pietūs (5 Eur/ d.)
vakarienė (2 Eur/d.)
Ugdymo metodika
Naratyvinis žaidimas - vaizduote paremtas kolektyvinis vaidmenų žaidimas, kurio metu vaikai su kartu žaidžiančiu, specialių žinių turinčiu pedagogu kuria bendrą siužetą. Vaidmenų insenizavimas tampa puikiu tarpininku perteikiant vaikams gyvenimo reiškinius ir jų prasmes. Skirtingai nei įprastas žaidimas, naratyvinis turi aiškius bruožus, kurie ir padeda ugdymo kelionėje.
Atradimas - STEAM metodika, kuri taikoma vaikų darželyje ,,Mūsų ateitis''. Ką ši sąvoka reiškia? Tai yra paraidinis angliškų žodžių „science“, „technologies“, „engineering“, „arts“ ir „mathematics“ trumpinys, apjungiantis keletą disciplinų: gamtos mokslus, technologijas, inžineriją, menus ir matematiką. JAV ir kai kuriose Vakarų Europos šalyse (pvz., Didžiojoje Britanijoje, Vokietijoje, Olandijoje) STEAM iniciatyvai jau beveik 15 metų. Tačiau Lietuvoje šis ugdymas dar yra naujas tiek švietimo bendruomenei, tiek mokslininkams – apie jį viešojoje erdvėje pradėta kalbėti tik prieš kelerius metus. Naujos pažangios tarpdisciplininės metodikos elementai jau po truputį atsiranda Lietuvos ikimokyklinio ugdymo įstaigose ir mokyklose. Vaikai kviečiami eksperimentuoti, tyrinėti ir vieną pasirinktą temą išanalizuoti skirtingų dalykų (gamtos mokslų, matematikos, inžinerijos, technologijų ir menų) kontekste. Vaikai dažniausiai dirba grupėmis, taip galėdami pasitarti, diskutuoti, bendrai ieškoti sprendimų. STEAM ugdymas išlaisvina vaikus. Tradicinė veikla grupėje yra keičiama į eksperimentų ir tyrimų užsiėmimus. Bandymai, eksperimentai, tyrinėjimai – tokia veikla patraukia vaikų dėmesį. Eksperimentų metu vaikai tobulina savo mąstymo įgūdžius, samprotauja, mokosi spręsti problemas, diskutuoja, sutelkia dėmesį, lavina pagrindinius pojūčius: regėjimą, lytėjimą, klausą, uoslę, stiprina pasitikėjimo savimi jausmą.
Atradėjų grupė 1-2,5 m.
Tyrinėtojų grupė 2,5-5 m.