Vilnius
/
Vilniaus
/
„Strazdanėlės“ (Jeruzalė)
„Strazdanėlės“ (Jeruzalė)
2010 metais Vilniuje įkurtas privatus darželis „Strazdanėlės“, kur pagarba, atidumas ir dėmesingumas vaiko savijautai, raidai yra svarbiausios vertybės. Darželyje dirbame įkvėpti Reggio Emilia ugdymo filosofijos ir pagal autorinę, jau 30 metų Lietuvoje vykdomą, „Strazdanėlių“ ankstyvojo ugdymo programą.
Nuosekliai lavinami visi vaiko raidai būtini socialiniai, emociniai, kultūriniai ir kognityviniai sugebėjimai. Siekiama aktyvinti kuo daugiau mažylio juslių – klausą, lytėjimą, regą, uoslę. Todėl muzika, ritmika, grojimas, dailė, keramika, teatras, žodinės improvizacijos, judesys, užsienio kalba, moksliniai eksperimentai, inžinerija – viskas sujungiama į žaidybinį pažinimo procesą. Tai augina intelektualią, kūrybingą ir savimi pasitikinčią asmenybę. Dideli meniniai projektai teatruose, šeimų stovyklos, nuotaikingos šventės papildo ugdymo veiklas bei įtraukia kiekvieną „Strazdanėlių“ bendruomenės narį.
Jau 10 metų „Strazdanėlių“ darželiams tris kartus per dieną šviežią, šiltą, subalansuotą maistą tiekia UAB „Rojaus obuoliai“. Mums patinka, kad ši įmonė atsižvelgia į mažųjų poreikius, meniu yra nuolatos stebimas ir atnaujinamas. Atskiras meniu paruoštas vegetarams ir alergiškiems vaikams.
Dalyvaujame vaisių ir daržovių bei pieno ir pieno produktų vartojimo skatinimo ugdymo įstaigose programoje. Taigi priešpiečiams ir vakaro užkandžiams kramsnojame vaisius, daržoves ar pieno produktus.
Mums labai svarbi valgymo kultūra, stalo etiketas, serviravimo estetika. Mokome vaikus naudotis visais stalo įrankiais, tinkamai pasiruošti stalą. Mandagus elgesys prie stalo, ramūs pokalbiai, gerai sukramtytas maistas yra „Strazdanėlių“ vaiko kasdienybė. Patiems mažiausiems, kurie tik ką pradėjo lankyti darželį, mokytojos padeda pavalgyti ir išmokti stalo etiketo.
8,19 €/ dieną*
- Maistas tiekiamas 3 kartus per dieną.
*Kaina gali keistis, priklausomai nuo maisto tiekėjų pasiūlymo.
Reggio Emilia ugdymas orientuotas į vaikų patirtį, prisiminimus, mintis ir idėjas veiklų metu. Mokytojas labai atidžiai stebi ir dokumentuoja vaikų darbus, atkreipdamas dėmesį tiek į turinį, tiek į estetiką. Dokumentacija ne apie tai, ką mes darome, o apie tai, ko mes ieškome. Dokumentacija susieja ir struktūrizuoja ugdymo teoriją su ugdymo praktika. Tai lyg vaiko veiklos darželyje veidrodis.
Užfiksuotos ugdymo akimirkos atskleidžia vaiko individualų ir grupinį mokymosi vyksmą. Gera vaiko mokymosi dokumentacija yra tikras lobis tiek pedagogui, tiek šeimai – mokymasis tampa matomas, galima stebėti, kaip vaikas pereina iš vienos raidos stadijos į kitą. Tai galingas ir svarbus įrankis, atskleidžiantis reikšmingą vaiko ugdymo(si) patirtį. Ją galima vis peržiūrėti, rekonstruoti situacijas, iš naujo išbandyti jau kitame amžiaus etape ir į(si)vertinti. Taip matomas elgesio, turimų žinių, emocijų, mąstymo būdų pokytis.
Dokumentacija padeda nustatyti vaiko stipriąsias puses ir jo mąstymą konkrečioje veikloje, konkrečiu metu. Mokytojai naudojasi šiais dokumentais, kad užtikrintų vaiko tolygų mokymąsi. Vaiką stebi, jo veiklas dokumentuoja ne tik grupės mokytojos, bet ir dalykų mokytojai (muzikos, teatro judesio, anglų kalbos, žodinės raiškos ir skaitybos, jogos, dailės). Užfiksuota patirtis yra lengvai prieinama mokytojams, vaikams ir šeimoms, kad galėtų:
Papildyti nauju įrašu
Matyti ryšius tarp įvykių
Peržiūrėti ankstesnę patirtį
Planuoti būsimą patirtį
Mokymasis taptų matomas patiems vaikams, jų šeimoms
Gerbti vaikų žinias, mintis, padarytus projektus
Pagerbti vaikų šeimą
Su tėvais susitinkame individualiems pokalbiams du kartus per mokslo metus: pirmą kartą mokslo metų pradžioje, įsivertiname pradinę vaiko poziciją, tėvai pasakoja apie vaiką, nusistatome tikslus, kuriuos drauge su šeima sieksime per mokslo metus. Antrą kartą susitinkame vėlyvą pavasarį, apžvelgiame nueitą kelią, aptariame sėkmes ir nesėkmes. Grupių mokytojai apie veiklas, pasiekimus, kasdienybę informaciją suteikti gali kiekvieną dieną. Gyvas bendravimas ir pokalbiai yra didelė vertybė.
Mums labai svarbi sveika gyvensena, tvarkingas dienos ritmas, harmoningas balansas tarp žaidimų ir ugdomųjų veiklų, buvimas kieme bet kokiu oru. Kiekviena grupė turi savo dienos tvarkaraštį, apie kurį galime kalbėtis pirmajame susitikime.
Darželiai dirba nuo 7 val. (pagal poreikį) iki 18 val.