Pavilnys
/
Vilniaus
/
Bebenčiukų Namučiai (Juodasis kel.)
Bebenčiukų Namučiai (Juodasis kel.)
Bebenčiukų“ namai arba dviejų seserų darželis – taip mus vadina geriau pažįstantys. Mūsų pašaukimas – darbas su Jūsų vaikais maksimaliai jų poreikiams pritaikytuose, jaukiuose namuose.
Negalėdami priimti visų norinčiųjų milžiniško populiarumo sulaukusiame Pavilnio filiale ,atidarėme dar vienus namučius tame pačiame rajone.
7,70 €/d.
Maistą tiekia įmonė UAB „Skanus ir sveikas maitinimas“. Valgiaraštį sudaro sveikai subalansuotas ir higienos reikalavimus atitinkantis maistas. Jis yra patvirtintas Visuomenės sveikatos centro, todėl porcijos atitinka visas energetines ir kaloringumo normas, sudarytas konsultuojantis su mitybos specialistais.
Vaikai maitinami keturiskart per dieną. Darželyje jie valgo pusryčius, priešpiečius, pietus, vakarienę. Pusryčių meniu sudaro įvairių kruopų košės (pagardintos sviestu, cinamonu ar natūraliomis uogienėmis, sveiki sumuštiniai, kiaušiniai, arbata, kakava).
Priešpiet visuomet paraginame gurkštelėti vandens, suvaldyti jogurto ir vaisių. Pietums tiekiamos kasdien naujai verdamos įvairios sriubos ir antras karštas patiekalas. Karštą patiekalą sudaro mėsos (vištienos, jautienos, kalakutienos, kiaulienos) ar žuvies gaminys su garnyru (bulvėmis, kruopomis, makaronais) bei šviežiomis salotomis.
Vakarienei vaikai skanauja miltinių, varškės ar daržovių patiekalų.
Darželis dalyvauja Vaisių vartojimo skatinimo ir Pieno vaikams programose, todėl vaikų racionas papildomai praturtintas vaisiais, daržovėmis ir pieno produktais.
Dieną kuo dažniau raginame vaikus atsigerti vandens. Esame įsitikinę, kad tai sveikatos šaltinis ir gyvybės eliksyras.
Jeigu vaikas yra alergiškas tam tikriems maisto produktams, jo valgiaraštį deriname individualiai.
“Bebenčių” vaikai – laisvi, spontaniški, kūrybiški, žaismingi, smalsūs ir nuolat ieškantys savo saviraiškos būdų. Jie turi teisę pažinti ir išreikšti save: žodžiais, jausmais, judėjimu, lytėjimu, tylėjimu, sportu, šokiu, piešimu, konstravimu, lipdymu, žaidimais, koliažais, spektakliais, muzika, mokslo eksperimentais, vaizduote ar kitais būdais, turi teisę rinktis savo patirties ir žinių geriausią kaupimo būdą.
Todėl mūsų namučiuose visi vadovaujamės Reggio Emilia ugdymo filosofijos idėjomis. Ką turite žinoti?
Reggio Emilia metodo įkvėpėjas Loris Malaguzzi ir jo teigimu, kiekvienas vaikas turi mažiausiai šimtą kalbų, įvairiarūšių simbolinių kalbų. Šiomis kalbomis vaikas išreiškia individualumą, gauna žinių apie jį supantį pasaulį. Kiekvienas vaikas, anot įkvepėjo, yra unikalus ir pagrindinis savo augimo veikėjas. Vaikas nori pažinti, kupinas smalsumo, siekia sukurti ryšius su kitais ir bendrauti. Todėl mūsų tikslas Bebenčiukų namučiuose per aplinką, mokytoją kaip ugdymo skatintoją, padėti vaikui/vaikams kaupti šią patirtį labiausiai jam tinkančiais būdais, kitaip sakant atrandant vis daugiau nuostabių vaiko kalbų ir išmokstant jomis komunikuoti.
Kaip tai užtikriname?
Mūsų ugdymo programa pusiau struktūruota, formalizuota pagrindinė ugdymo veikla, ugdymo planas, ryto rato veikla, papildomai į ugdymą įtraukiamos kitų mokytojų, specialistų veiklos (muzikos, sporto, psichologo) užsiėmimai. Įprasminame visą vaikų aplinką, ugdymo veiklos įgyvendinamos skirtingose klasės erdvėse, o jų privalomų yra net 6 – poilsio, kūrybinės raiškos, atradimų, patyrimų, žinių, susitikimų, papildomai gali būti įrengta vaikų literatūros erdvė. Sudarius tokias sąlygas įvairiapusei vaikų veiklai ir jų saviraiškai mūsų namučiuose, vaikai įgauna galimybę rinktis ir patys planuoti savo veiklas, jaučiasi saugūs ir nuolat tobulėja. Kartu su vaikais kiekvieną dieną tobulėja ir mūsų mokytojai.
Mūsų namučių pagrindinės vertybės:
Vaikas – ugdymo centre. Kiekvieną vaiką priimame, kaip laisvą, spontanišką, kūrybišką, žaismingą, smalsų ir nuolat ieškantį savo saviraiškos būdų.
Mokytojas – žinių skatintojas. Pagrindinės jo funkcijos – patarti, įkvėpti, nukreipti, palaikyti, skatinti mąstyti, bendradarbiauti, padėti vaikams kurti jų individualias žinias bei patirtį.
Aplinka – trečioji mokytoja. Ji sutvarkyta taip, kad vaikas galėtų natūraliai semtis naujų minčių ar idėjų iš jos. Prisideda prie skirtingų vaikų ugdymo bei tobulėjimo.
Ugdymo priemonės ir medžiagos. Ugdymo procese naudojame nemažai natūralių, gamtinių medžiagų, antrinių žaliavų, neatsisakome ir tradicinių žaislų. Vaikai su medžiagomis sąveikauja į jas žiūrėdami, liesdami, vartydami, uostydami, klausydami, maišydami, čiupinėdami, kilnodami, sverdami, matuodami. Darbui su medžiagomis naudojame įvairius paviršius – šviesos, pojūčių stalus bei kitą.
Tėvai – ugdymo proceso dalyviai. Reggio Emilia ugdymo įstaigose skatinami stiprūs ir pozityvūs santykiai tarp tėvų ir mokytojų. Tėvai yra suvokiami kaip ugdymo įstaigos dalis. Tėvai yra svarbūs dalyviai planuojant ir įgyvendinant mūsų ugdymo įstaigos veiklas. Ypatingai vertiname tėvų pasitikėjimą.
Dienotvarkė
LaikasVeikla7:30 | Sveiki atvykę!
9:00 | Jau garuoja pusryčiai
9:20 | Kviečiame į „Ryto rato“ veiklą
9:50 | Keliaujame į ugdymo veiklas
10:30 | Laikas pasistiprinti: priešpiečiai
11:00 | Skubam laukan, struktūruotų/laisvų žaidimų laikas
12:30 | Sotūs pietūs
13:00 | Ramybės/poilsio laikas
16:00 | Gardi vakarienė
16:20 | Vakaro ratas
16:30 | Lavinamieji užsiėmimai darželyje arba lauke
17:00 | Ramieji/laisvieji žaidimai
18:00 | Atsisveikiname. Iki rytojaus!